سئو وردپرس چیست؟ (3)

سئو وردپرس چیست؟
سئو چیست, سئو تکنیکال چیست, سئو داخلی چیست, سئوی سایت

اما اگر سئوی تکنیکال شما بهم ریخته است، پس قرار نیست سایت شما رتبه بندی شود. سرعت وب سایت نیز یکی از عوامل مهم برای سئو تکنیکال است. البته در صورتی که شما این کار را نکنید گوگل با ربات های خود صفحات شما را ایندکس می کند اما قطعا کیفیت آن متفاوت خواهد بود و طبیعتا در جایگاه شما در گوگول نیز تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. با این دستاورد مفهومی به نام سئوی محلی نیز ایجاد شد که بر اساس آن کسب و کارها سایتشان را برای محل نزدیک خود بهینه سازی میکنند. قسمت behavior flow به شما اطلاع می دهد که کاربران به بخش های مختلف وب سایتتان، چه واکنشی نشان می دهند. ما در سئو دو بخش اصلی داریم به نام سئو داخلی یا On-page SEO و سئو خارجی یا Off-page SEO که به طور کلی سئو داخلی به هرآن چه که در داخل سایت انجام می شود گفته می شود و در ادامه موارد و تکنیک های اثرگذار در سئو داخلی را بررسی خواهیم کرد. به طور کلی لینک داخلی (پیوند داخلی)، هر پیوندی است که شما در یکی از صفحات سایت، به یکی دیگر از صفحات همان سایت می زنید و از این طریق، به ارتباط بین این دو مطلب اشاره می کنید.

6 محتوای سایت و خیلی موارد دیگر که در حال رشد هستند و از آن استفاده میشود. الگوریتم پاندا مهم ترین الگوریتمی هست که به محتوای وب سایت ما مربوط میشه. و در نهایت سئو منجر به افزایش ورودی هر سایت خواهد شد که در نتیجه مزیتهای دلخواهی را برای آن سایت به نسبت نوع تجارتی که دارد به همراه خواهد داشت. این که ببینیم چقدر ترافیکمون بالا رفته، میزان ورودی از موتورهای جستجو چقدره و مواردی از این شکل. البته تعداد لینک ها خیلی دقیق نشون داده نمیشه ولی به هر حال عددی هست که خیلی به ما کمک میکنه. وب سایت Moz و این ابزارش یکی از پایه ای ترین ابزاری هستند که در فرآیند سئو به کار ما میان. الگوریتم های گوگل همیشه در حال تغییر هستند، و یک سایت زمانی که دارای ارتباط، قدرت و اعتماد باشد حتما رتبه خوبی را خواهد گرفت این عوامل در سئو خارجی برآورده می شود.

استراکچر دیتا ها کد هایی که برنامه نویسان باید آن را در جای مناسب در کد های سایت تان قرار دهند تا در نتایج گوگل این نماد ها نمایش داده شوند. نکته ای رو که باید اشاره بکنیم این هست که گوگل وبمستر تولز بدون شک مهم ترین ابزار برای هر سئوکار و مدیریت سایتی هست تا بتونه از آمارهای اون استفاده بکنه. قرار دادن کلمه کلیدی هدف در ابتدای محتوا به صورت نامتعارف و به شکلی که معنی درستی پدید نیاید، کار نادرستی است. نکته خیلی خوب GTmetrix این هست که به ما راه کارهایی میده تا بتونیم ایرادات رو برطرف کنیم. در صورتی که محتوای ما کپی، تکراری و اون نیاز کاربر رو برطرف نکنه، هرگز به ما رتبه خوبی رو اختصاص نمیده. اما باید به شما دقیق تر بگیم که گوگل آنالیتیکس یک ابزار فوق العاده برای یک مدیر وب سایت هست تا بتونه کاملا بخش های سایتش رو مدیریت بکنه و ببینه چه کسانی وارد سایت میشن، چه رفتاری دارند و به اهدافی که دارند میرسند و چیزهایی به این شکل.

سئو داخلی (On-Page Seo) یکی از مهمترین فرآیندهای دستیابی برای افزایش رتبه در نتایج موتورهای جستجو به ویژه گوگل است. مثل نقشه وب سایت، سرعت وب سایت، اسکیما،شکل لینک های یکتا و مواردی این مدلی که همه به بهتر دیده شدن وب سایت توسط گوگل کمک میکنند. دقیقا همین حالت برای وب سایت شما هم وجود داره و اگه قصد دارید کار شما به صورت بلند مدت باشه باید یک رتبه خوب در موتور جستجو گوگل داشته باشید تا از طریق اون کاربران هدفمند وارد سایت شما بشن. گوگل آنالیتیکس در واقع یک ابزار کامل بازاریابی دیجیتال به شمار میاد. باید اضافه بکنیم که کاربردهای گوگل آنالیتیکس (گوگل آنالیز) خیلی زیاده ولی برای سئو بیشتر میتونیم مواردی مثل: چقدر کاربر توی سایتمون میمونن، نرخ پرش و یا همون Bounce Rate به چه صورت هست رو بدست بیاریم و از نظر بحث تجربه کاربری سایت رو بهینه سازی بکنیم. برای اینکه بتوانیم از دست این صفحات 404 و لینکهای شکسته که گوگل حساسیت زیادی به آنها دارد، خلاص شویم باید از راهکار ریدایرکت 301 استفاده کنیم. گوگل اهمیت امنیت را تائید میکند و بنابراین HTTPS را به یک سیگنال رتبهبندی تبدیل کرده است: وب سایتهای امن بالاتر از معادلهای ناامن قرار میگیرند. Artic le was created by GSA Content Gene᠎rator ᠎DEMO.

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.